top of page

Συχνές Ερωτήσεις

Woman Typing
  • Για να μπω στο πρόγραμμα πρέπει να έχω δική μου επιχείρηση;
    Στο πρόγραμμα συμμετέχουν νέες επιχειρήσεις και όχι φυσικά πρόσωπα. Συνεπώς για να παρακολουθήσει κάποιος το πρόγραμμα πρέπει είτε να είναι o ίδιος ιδιοκτήτης κάποιας νέας επιχείρησης (max 5 έτη λειτουργίας), είτε η επιχείρηση στην οποία εργάζεται να συμμετάσχει στο πρόγραμμα
  • Υπάρχει οικονομική επιβάρυνση για τις υπηρεσίες που θα λάβει η επιχείρηση;
    Οι υπηρεσίες του Κέντρου είναι δωρεάν και η επιχείρηση δεν υποχρεούνται να καταβάλει κάποιο χρηματικό τίμημα. Ωστόσο, λογίζεται ως κρατική ενίσχυση ήσσονος σημασίας, την οποία υπό συνθήκες δικαιούται η επιχείρηση. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
  • Η επιχείρηση μου είναι κατάστημα και ο χρόνος που μπορώ να διαθέσω είναι περιορισμένος. Μπορώ να συμμετάσχω;
    Το πρόγραμμα της Μικρο-Θερμοκοιτίδας στους τρείς μήνες που υλοποιείται περιλαμβάνει σεμινάρια (24 ώρες) και συνεδρίες (27 ώρες) που απαιτούν την συμμετοχή εκπρόσωπου της ωφελούμενης επιχείρησης. Για την εξυπηρέτηση των ωφελούμενων δίνεται η δυνατότητα εξ αποστάσεως παρακολούθησης σε συνεννόηση με την ομάδα της Μικροθερμοκοιτίδας. Ειδικότερα ο προγραμματισμός των εξατομικευμένων συνεδρίων μπορεί να διαμορφωθεί σε συνεννόηση με τον επιχειρηματικό σύμβουλο, προκειμένου να εξυπηρετεί – στον βαθμό που είναι εφικτό – το πρόγραμμα των ωφελούμενων.
  • Θα δοθούν πιστοποιητικά;
    Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικά συμμετοχής και ολοκλήρωσης του προγράμματος
  • Με ενδιαφέρει να κάνω μόνο την εξατομικευμένη συμβουλευτική. Μπορώ;
    Το πρόγραμμα αποτελείτε από 3 στάδια, και δεν μπορεί να προσφέρει μεμονωμένες υπηρεσίες. Με την αίτηση συμμετοχής η επιχείρηση δεσμεύετε να παρακολουθήσει το πρόγραμμα στο σύνολο του.
  • H επιχείρηση μου έχει ήδη συμμετάσχει στο πρόγραμμα και επιθυμεί να συμμετάσχει ξανά, καθώς τώρα έχει μια νέα δραστηριότητα. Μπορεί;"
    Μια επιχείρηση μπορεί να υποβάλλει αίτηση συμμετοχής εφόσον πληροί τα κριτήρια. Στην περίπτωση που έχει συμμετάσχει στο παρελθόν η αίτηση της αξιολογείται βάσει των ανάλογων κριτήριων και εφόσον κριθεί κατάλληλη μπορεί να ενταχθεί εκ νέου στο πρόγραμμα.
  • Μπορώ να λάβω την υποστήριξη ηλεκτρονικά;
    Το Κέντρο μπορεί να εξυπηρετήσει τις επιχειρήσεις που το επιθυμούν ηλεκτρονικά, μέσω σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων συνεργασίας (Zoom, Teams, Skype) κατόπιν συννενόησης.
  • Μπορώ να επισκεφθώ το Κέντρο και να ρωτήσω πως μπορώ να υποστηριχθώ;
    Το Κέντρο λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 -18:00. Για να επισκεφθείτε το Κέντρο ωστόσο, λόγω των περιορισμών COVID-19 θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την γραμματεία του Κέντρου και να κλείσετε ραντεβού. Κατά την επίσκεψη σας θα πρέπει να επιδείξετέ πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης σε ισχύ, ή σχετικό τεστ εντός 48 ωρών από την επίσκεψη σας
  • Πόσο χρόνος απαιτείται από την επιχείρηση για την υποστήριξη
    Ο χρόνος που απαιτείται εξαρτάται από τις ανάγκες της επιχείρησης.
  • Ποιο είναι το οικονομικό κόστος των υπηρεσιών;
    Δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για την επιχείρηση που λαμβάνει υποστήριξη από το ΚΥΠΕΕ. Όλες οι υπηρεσίες είναι Δωρεάν.
  • Δεν θέλω να κάνω συνάντηση με σύμβουλο, μπορώ να λάβω μόνο τους διαθέσιμους οδηγούς;"
    Κάνοντας την αίτηση σας, αποκτάτε αυτόματα πρόσβαση σε όλους τους οδηγούς-εργαλεία του Κέντρου. Αν δεν επιθυμείτε να κάνετε συνάντηση με σύμβουλο, απλά δεν επιλέγετε το ανάλογο πεδίο στην αίτηση σας.
  • Έκανα ήδη αίτηση στο Κέντρο και ολοκλήρωσα την συνάντηση μου με τον Σύμβουλο. Μπορώ να υποβάλλω και άλλο αίτημα;
    Μια επιχείρηση που πληροί τις προϋποθέσεις μπορεί να υποβάλλει όσα αιτήματα επιθυμεί. Η εξυπηρέτηση των αιτημάτων από το Κέντρο γίνεται βάσει προτεραιότητας.
  • Θέλω να λάβω υποστήριξη αλλά δεν ξέρω ποια κατηγορία υπηρεσιών χρειάζομαι
    Αν δεν είστε σε θέση να γνωρίζετε τι υποστήριξη ακριβώς χρειάζεται η επιχείρηση σας ή πως να συμπληρώσετε την αίτηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα του Κέντρου που θα χαρεί να σας βοηθήσει και να σας κατευθύνει ώστε να εντοπίσετε τις υπηρεσίες που χρειάζεστε.
bottom of page